Opendag bij Quilt it & Dotty

Ik ben vandaag samen met ons mam naar de open dag van Quilt it & Dotty geweest. Dit is een heel gezellig quilt winkeltje in Tilburg. We waren al om kwart over tien daar en het was al erg druk. Vandaag kon je ook de cursussen en BOM’s voor dit jaar bekijken, en natuurlijk ook lapjes kopen!!! We hebben ons opgegeven voor het quiltweekend in Maart (alvast een verjaardag cadeau van ons pap en mam). Verder heb ik me ingeschreven voor de poezieplaatjesquilt BOM. Dus krijg ik vanaf eind September twaalf maanden lang stofjes op gestuurd om deze quilt te kunnen maken. Ik kon het natuurlijk ook niet laten om lapjes te kopen (voor nieuwe kussensloop hoezen voor op de bank). Na het winkelen hebben we nog heerlijk bij Dorry in de tuin thee met zelfgemaakte taart gegeten..

One thought on “Opendag bij Quilt it & Dotty

Geef een reactie

