Masker Schilderen

Gisteren avond ben ik samen met Ria naar een workshop masker schilderen geweest in Neunen. We kregen een wit masker van gips hier op zijn we met acryl verf gaan schilderen. Ik heb mijn masker een bloemetjes motief gegeven. Eerst heb ik een groene ondergrond gemaakt en daarna ben ik de bloemen er op gaan schilderen. We hadden 3 uur om het kunstwerkje te maken. We dachten dat het erg lang was maar we hadden onze tijd hard nodig.

One thought on “Masker Schilderen

Geef een reactie

