Poezieplaatjes Quilt

Afgelopen maandag heb ik het eerste pakketje van de blok van de maand (BOM) binnen gehad van de Poezieplaatjes Quilt. Altijd spannend als je stofjes opgestuurd krijgt en niet weet hoe ze er precies uit gaan zien. Gisteren avond ben ik begonnen met het uit puzzelen hoe ik de eerste vierkantjes in elkaar moet zetten. De eerste zit nu in elkaar nog 9 te gaan!!!! Als de blokken in elkaar zitten ga ik de bloemetjes erop zetten. Het zal vast wel mooi gaan worden!!! En dan maar weer wachten op het eind van deze maand als de volgende stofjes weer binnen komen.

ik heb een boekje gemaakt zodat ik de beschrijvingen die ik elke maand krijg netjes kan bewaren

de poezieplaatjes van stof

de kleine lapjes voor in het vierkantje

de randen van de vierkantjes

het eerste vierkantje is klaar nu nog een plaatje erop

Geef een reactie

