Tilda krans

Het is al weer 2 weken geleden dat ik iets geschreven heb maar… ik ben de afgelopen weken bezig geweest met een krans. Dit was echt heel veel werk, ik wou hem eerst af hebben voordat ik hem aan jullie wou laten zien! Ik heb een stoffen krans gemaakt van Tilda stoffen. Tilda (uit Noorwegen) is een stoffen ontwerpster en maakt ook hele mooie werkstukken (poppen) waar ze ook boeken over heeft geschreven. Zoek het een keer op internet en je zult zien dat ze echt super veel leuke dingen maakt en ontwerpt. Deze krans is gemaakt op een strokrans de stofjes zijn vastgezet met naaigaren en om het naaigaren af te dekken moest je er een strikje van raffia op maken. Het was een heel gepriegel om alle lapjes mooi op de krans te krijgen. De krans is best dik en naalden zijn niet zo lang als de dikte van de krans. Uiteindelijk is het toch gelukt!!!! Kijk maar wat het geworden is!!!!! O ja, voor de mensen die nog een kerstboom willen ze zijn nog steeds in de aanbieding!!!!

SONY DSC

 

 

 

 

 

SONY DSC

 

 

 

 

 

puk ligt in de heerlijk in de bench mij in de gaten te houden als ik aan tafel bezig ben

puk ligt in de heerlijk in de bench mij in de gaten te houden als ik aan tafel bezig ben

 

 

 

 

 

 

 

SONY DSC

 

 

 

 

 

lekkere rommel op tafel

lekkere rommel op tafel

 

 

 

 

 

 

en dan.. is de krans echt af!!!

en dan.. is de krans echt af!!!

Geef een reactie

