uithalen en opnieuw beginnen!!!!!

In November ben ik met de hexagonblokken van de Poezieplaatjesquilt bezig geweest. Ik vond toen al dat ik ze al niet netjes op het blokje vast gemaakt had. Maar ik kon op dat moment nog niet echt bedenken hoe dit mooier kon. Tot dat ik gisteren met ons mam de nieuwe hexagonnen op de nieuwe blokjes heb zitten maken. (Op een andere manier als dat ik eerst gedaan had.) Dus…. uithalen en opnieuw vast zetten dan maar. Het is even een minder leuk werkje maar daar wordt het wel een heel stuk mooier van!!!!

deze is nog niet netjes

deze is nog niet netjes

deze ook nog niet

deze ook nog niet

dan maar los knippen

dan maar los knippen

dan wordt het uiteindelijk toch netjes

dan wordt het uiteindelijk toch netjes

3 thoughts on “uithalen en opnieuw beginnen!!!!!

  1. Valt niet mee, maar je komt er wel. Je had ook met een festonsteek de hexabloem vast kunnen naaien, en ik zag laatst iemand die met ene kruissteekje de stukken vastzette, wat op zich ook een lekker rustiek resultaat geeft.

Geef een reactie

