druk druk druk…..

Hoi allemaal,

De laatste tijd ben ik super druk geweest met het maken van karnaval costuums, daarom heb ik een hele tijd niks op mijn weblog geschreven. Ik heb een mooie spaanse jurk gemaakt. Dit was echt super veel werk, alle banen maken, band er aan stikken en dan aan de jurk maken. We (ons mam en ik) zijn zeker wel 4 hele dagen bezig geweest om de jurk te maken, maar het resultaat mocht er uiteindelijk zijn!!!! Dit karnavals seizoen bestond ons dweilorkest 22 jaar en om dit te vieren hebben we ons zelf in het nieuw gestoken. De dames hebben allemaal hun eigen jasje gemaakt, voor de mannen hebben we de jasjes laten maken. Ik had voorgesteld om zelf het witte band op de jasjes van de mannen te stikken. Dat heb ik geweten ook!!! Dat was een werk zeg ik ben ongeveer 1,5 uur bezig geweest per jasje om het band er netjes op te zetten. Met carnaval was alles precies op tijd klaar en hebben we met zn alle gezellig carnaval gevierd en veel muziek gemaakt!!!!!

mn jasje voor de carnaval

mn jasje voor de carnaval

stof knippen voor mn jurk

stof knippen voor mn jurk

rondjes waar de banen van de jurk voor gemaakt worden het waren er 50

rondjes waar de banen van de jurk van gemaakt worden het waren er 50

alle stroken aan elkaar zetten

alle stroken aan elkaar zetten

eerste baan zit aan de jurk

eerste baan zit aan de jurk!!!

het resultaat mocht er zijn!!!

het resultaat mocht er zijn!!!

de witte banen die ik op de mannen jasjes heb gezet

de witte banen die ik op de mannen jasjes heb gezet

Geef een reactie

