klaar voor het weekend

Afgelopen zaterdag ben ik met Loes, Martijn en Joost naar Woudrichem geweest om lapjes te kopen voor een boxkleed voor de baby van Loes en Martijn. We hebben er een heel gezellig dagje van gemaakt. We hebben samen een hele mooie selectie lapjes gevonden waar ik de Frederique quilt van ga maken, dat gaat uiteindelijk het boxkleed worden. Weer een super leuke opdracht natuurlijk. En als je dan thuis bent wil je natuurlijk zo snel mogelijk aan je nieuwe opdracht beginnen, dus heb ik de afgelopen paar dagen alle lapjes op maat geknipt.

Verder heb ik ook nog alle spulletjes bij elkaar gezocht voor aankomend weekend want dan ga ik voor de eerste keer in mijn leven op quiltweekend. Dit weekend is georganiseerd door het team van Quilt it & Dotty ( quiltwinkel uit Tilburg). Ik ben heel benieuwd wat dit weekend gaat brengen, maar ik ben er haast zeker van dat het heel gezellig gaat worden.( Met 50 vrouwen die allemaal van quilten houden moet dat haast wel gaan lukken.) Voor het weekend moest ik ook een naambadge maken dat heb ik vanavond nog even snel gedaan. Vrijdag nog even een toetje maken voor de potluck van vrijdag avond. En dan reis ik vrijdag om 17:30 uur samen met ons mam naar Loon op Zand om een heerlijk weekendje te gaan quilten!!!!!!!!

lapjes voor het boxkleed

lapjes voor het boxkleed

het patroontje overtrekken met kartonnen malletjes

het patroontje overtrekken met kartonnen malletjes

alle figuurtjes staan op de stof

alle figuurtjes staan op de stof

alle figuurtjes zijn uitgeknipt

alle figuurtjes zijn uitgeknipt

naambadge is klaar op naar het weekend

naambadge is klaar op naar het weekend

3 thoughts on “klaar voor het weekend

Geef een reactie

