super Dotty weekend

Afgelopen weekend ben ik met ons mam naar het Dotty weekend geweest. Het begin was even spannend maar toen we eenmaal aankwamen werden we warm onthaald door alle Dotty dames. We hebben eerst een beetje afgekeken hoe iedereen zn plekje in nam. De dames die we afgelopen zomer bij een workshop hadden ontmoet waren er ook, het was gezellig om ze weer terug te zien. Regina had zich lekker bij ons aangesloten ze was alleen gekomen, we hebben gezellig het weekend een tafel gedeeld. Ook heb ik Shirly (van zipje en zopje in quiltland) ontmoet. (gezellig om met je kennis gemaakt te hebben, je mooie werken in het echt gezien te hebben en gezellig gekletst heb samen met je moeder.) Ook Ingrid was er (Supergoof) mooie quilts!!!! Vooral de sterretjes met het hart in het midden!!!!! Op zaterdag hadden we een hele leuke workshop gehad, voor het eerst in mn leven geborduurd, ik heb nog niet alles af maar dat komt nog wel!!!! Verder heb ik een begin gemaakt aan de Frederique, met een beetje hulp van Jose, en het eerste vierkantje van blok 6 van de poezieplaatjesquilt in elkaar gezet nadat Anita uitleg had gegeven hoe ik het beste kon beginnen want het was best een puzzel. Verder heb ik super genoten van de Show en Tell, de Potluck en als afsluiting de high tea. Dames ik heb van jullie een hoop kunnen leren dit weekend en het was super leuk om jullie allemaal te mogen ontmoeten!!!!!!! En natuurlijk Dorry, Jose en Dorien super bedankt voor alle goede zorgen!!!!!!!!!!

met zn alle aan het werk

met zn alle aan het werk

alle pakketjes voor de workshop

alle pakketjes staan klaar voor de workshop

uitleg bord van het tasje wat we gingen maken

voorbeeldbord van het tasje wat we gingen maken

hexagon met mijn voorletter geborduurd

hexagon met mijn voorletter geborduurd

hexagon geapliceerd en er omheen geborduurd de rest zet ik met het machine in elkaar voor een mooie stevig tasje

hexagon geapliceerd en er omheen geborduurd. De rest zet ik met de naaimachine in elkaar voor een mooi stevig tasje.

begin gemaakt van de frederique quilt

begin gemaakt van de frederique

al twee bloemen af!!!!

al twee bloemen af!!!!

een begin van blok 6 met hulp van Anita

een begin van blok 6 met hulp van Anita

uiteindelijk een mooi resultaat

uiteindelijk een mooi resultaat

een andere frederique tijdens de show en tell

een andere frederique tijdens de show en tell

een mooie kerstquilt

een mooie kerstquilt

de vingerhoedjesquilt van Sabine

de vingerhoedjesquilt van Sabine

heerlijke high tea

heerlijke high tea

Dorry, Jose en Dorien super   bedankt!!!!!!!!!

Dorry, Jose en Dorien super bedankt!!!!!!!!!

8 thoughts on “super Dotty weekend

  1. Nog zo’n snelle Nel die al geblogd heeft. Het was erg leuk om jullie te ontmoeten. Dat nog nooit geborduurd komt wel goed want het werken met naald en draad zit je in het bloed. En je hebt een goede leermeester in je mama. Jammer h`e dat het voorbij is. Maar volgend jaar zien we elkaar weer.
    Groetjes Anita

  2. wow je kan wel zien dat jij nog zo’n piepjong ding ben, gelijk bij thuiskomst al een blog klaar! Het was zo leuk om je nu eens in het echt te zien, samen met je moeder, super! En is het goed dat ik de foto waar ik op sta opsla en op mijn blog gebruik? Ik heb op mijn http://zipjezopje.wordpress.com een slideshow met foto’s gezet van dit weekend.

  3. Hallo Ester, ben een van de workshopmeisjes van van de zomer, ook wij Ria en ik vonden het heel leuk jullie weer te zien en het was een super weekend.
    Groeten aan je mam en tot ziens!
    Anneke Ribbelink

  4. Hoi Ester, jammer dat ik je niet kon helpen met het moeilijke Poesieplaatjesquilt-blokje, maar ik zie dat je al een aardig eind op weg bent. Ik ga zo wat foto’s op Dorry’s blog zetten dan kun je nog eens kijken. Voor meer hulp, ik ben er altijd op dinsdag. Leuk dat iedereen zo enthousiast over mijn beugeltasje is. Groetjes van Dorien ook aan je moeder.

Geef een reactie

