workshop voor NL Doet

Na twee weken nagenieten van het Dotten weekend stond er weer een nieuwe activiteit op de agenda. Een workshop geven op De Bodde. Dit is een onderwijsinstelling die zich richt op leerlingen met een primair of verstandelijke beperking in de leeftijd van 4 tot 20 jaar. Mijn oom werkt op deze school en mailde me een paar weken geleden of ik wat zou willen doen voor NL Doet op zijn school. Natuurlijk was mijn antwoord en zo zijn we op de workshop hartjesslinger maken gekomen. Ik mocht aan 8 kinderen een workshop geven. Dit had ik nog nooit gedaan. Dus de avond er voor ging met een spaningsbuikpijntje naar bed. Maar de spanning was voor niks geweest, het was echt super!!! De kinderen en de juf waren super enthousiast!!!!! Ik heb de avond voor de workshop allemaal pakketjes gemaakt met lapjes stof en een stuk lint. Tijdens de workshop mochten ze allemaal een pakketje uitzoeken en hier de slinger van maken. We hebben van 9:30 tot 14:45 gezellig met z’n alle geknutseld en het resultaat mocht er dan ook zijn!!!!!!

lapjes knippen om pakketjes te maken

lapjes knippen om pakketjes te maken

alle lapjes liggen klaar om mee te gaan naar de workshop

alle lapjes liggen klaar om mee te gaan naar de workshop

slinger in de maak

slinger in de maak

SONY DSC

de eerste slinger is af!!!

de eerste slinger is af!!!

het eindresultaat mocht er zijn!!!

het eindresultaat mocht er zijn!!!

 

4 thoughts on “workshop voor NL Doet

  1. Hoi Ester, hartelijk bedankt voor de geweldige workshop, inderdaad, zoals je al schrijft hebben de leerlingen (en ook ik) genoten. Wat mij betreft mag je nog wel vaker komen hoor. Groetjes Corinne, leerkracht de Bodde

Geef een reactie

