Met Frederike naar de BEE

Afgelopen donderdag zijn we naar de BEE van Anita geweest. Al haar BEE genoten waren er ook, Merian Johanke en Sabine. Ik had Anita gevraagd of ze wou helpen met de Frederike want ik kreeg het niet netjes voor elkaar. Dus hadden we gezellig afgelopen donderdagavond bij Anita in haar mooie atelier gezellig zitten werken met z’n alle. Natuurlijk werd er ook wat afgekletst en elkaars werk bewonderd. Ze hadden zelfs nog een cadeautje geregeld omdat ik jarig was geweest, echt super lief!!!! Ik heb deze avond veel geleerd dat je in plaats van paperpiecing de stofjes ook gewoon kunt patchen. Dat was de uitvinding van de avond!!! Dit werkt voor mij veel makkelijker en het resultaat vind ik zelf veel mooier. Dus ben ik opnieuw begonnen aan de Frederike. De tijd gaat dringen want het boxkleed moet in juni af zijn want rond die tijd zal de baby van Martijn en Loes komen.

lekker frubelen in Anita's atelier

lekker frubelen in Anita’s atelier

de naden sluiten niet helemaal recht aan

de naden sluiten niet helemaal recht aan

de achterkant van de gepaperpiercte versie

de achterkant van de gepaperpiecte versie

de achterkant van de gepatchte versie

de achterkant van de gepatchte versie

en de voorkant waar uiteindelijk de randen wel goed aansluiten, de rechter bloem moet nog gestreken worden

en de voorkant waar uiteindelijk de randen wel goed aansluiten, de rechter bloem moet nog gestreken worden

zo sluiten ze mooi aan elkaar

zo sluiten ze mooi aan elkaar

3 thoughts on “Met Frederike naar de BEE

Geef een reactie

