blokjes, blokjes en blokjes

Hoi hier ben ik weer!!

De afgelopen weken heb ik veel aan m’n poezieplaatjes project gewerkt. Ik moest nog het een en ander inhalen om weer bij te komen. Dat is natuurlijk weer gelukt!!! Ik heb heerlijk yo-yo’s zitten maken, geborduurd met behulp van mijn grote borduurboek wat ik van ons mam heb gehad ( echt super handig als je nog niet zo veel borduur ervaring hebt!!). Mooie borduur garens uitgezocht. Gisteren ben ik al zelfs met het blokje van deze maand begonnen. Dit heb ik  bij Marleen Wijn op de BEE gedaan omdat ik niet precies wist hoe ik de kantjes netjes op mijn blokjes kon zetten. Dus met hulp van Marleen heb ik weer een heel mooi blokje gemaakt. Veder ben ik begonnen met twee nieuwe projecten, deze blijven nog even geheim….

tot snel weer!!!!!

blokje van vorige maand mooi geborduurd en yo-yo's geapliceerd

blokje van vorige maand mooi geborduurd en yo-yo’s geapliceerd.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2013-05-26 19.53.33

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

weer een ander soort borduurwerkje.

weer een ander soort borduurwerkje.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2013-05-31 17.41.27

 

 

 

 

 

 

 

 

dit is het boek wat je echt moet hebben als je beginnende borduurster bent!!!

dit is het boek wat je echt moet hebben als je beginnende borduurster bent!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

het eerste blokje van deze maand de kantjes zitten nog vast gespeld zodat ze niet kunnen verschuiven.

het eerste blokje van deze maand de kantjes zitten nog vast gespeld zodat ze niet kunnen verschuiven.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

en natuurlijk ook even de achterkant showen.

en natuurlijk ook even de achterkant showen.

 

 

 

 

 

2 thoughts on “blokjes, blokjes en blokjes

Geef een reactie

