Het nieuwe project

Hoi allemaal,

Afgelopen herfst hadden we via internet houten kroegstoeltjes gekocht. De lak was helemaal versleten dus moesten ze geverfd gaan worden. Ik ben nu met het eerste stoeltje klaar. En ik moet zeggen…. het is goed gelukt. Maar wat een werkt zeg!!! Eerst de oude lak er helemaal van af schuren, in de grondverf zetten en dan nog twee keer aflakken. Ze krijgen uiteindelijk allemaal een ander kleurtje zodat we straks een mooie gekleurde bedoelling krijgen aan de tafel!!

Tijdens het knippen van de stofjes van de Poezieplaatjesquilt heb ik best nog wat restjes stof overgehouden. Hier heb ik allemaal kleine hexagonnen van geknipt.( Ik had op de beurs in Rijswijk plastic malletjes gekocht die je meerder malen kunt gebruiken.) Dit gaan straks kussentjes voor de stoeltjes worden. Ik kan ze mooi tijdens de reis op vakantie gaan zitten maken, in totaal zal de hele reis ongeveer 5000 km zijn. Dus hoef ik me lekker niet te vervelen!!!

Tot snel weer!

Zo zag het stoeltje er uit toen we het gekocht hadden.

Zo zag het stoeltje er uit toen we het gekocht hadden.

In de grond verf.

In de grond verf.

Dit is het resultaat!!

Dit is het resultaat!!

Restjes stof die ik over had.

Restjes stof die ik over had.

Alle hexagonnen zijn geknipt.

Alle hexagonnen zijn geknipt.

Snel eentje in elkaar gezet!

Snel eentje in elkaar gezet!

Zo gaat het er straks ongeveer uit zien.

Zo gaat het er straks ongeveer uit zien.

 

2 thoughts on “Het nieuwe project

  1. Ziet er goed uit Ester. Leuk kleur stoeltje en met de zachte Poesiekleuren wordt het een toppertje. Hele fijne vakantie. Na alle vakantie en bruiloftsperikelen spreken we samen een BEE af. Niet vergeten hoor maar allemaal veel te druk druk druk.
    Groetjes Anita

Geef een reactie

