hoekjes

Hoi allemaal,

Afgelopen weken heb ik weer aan de Poezieplaatjesquilt gewerkt. Deze maand staat in het teken van de driehoeken die in een baan aan de zijkant komen, we moeten er zeven maken. Twee weken geleden kreeg ik weer prachtige stofjes met de post binnen van Quilt it & Dotty, dan kan ik het niet laten om meteen weer aan de slag te gaan!!!! Na een beetje gepuzzel om de lijnen mooi rechtdoor te laten lopen heb ik ze allemaal al af!!! Ooo ja…..  tussen door heb ik ook nog een hondenpoepzakjeshouder ( mooi woord voor galgje) gemaakt voor Puk. Zodat ze nu de bits maakt bij alle hondjes op straat!! Nou is het weer wachten op de volgende post…… nee hoor ik kan natuurlijk nog lekker werken aan mijn hexagon project!

Tot snel weer!!!

Alle stofjes mooi geselecteerd.

Alle stofjes mooi geselecteerd.

Lapjes geknipt.

Lapjes geknipt.

De eerste twee hoekjes zitten al in elkaar.

De eerste twee hoekjes zitten al in elkaar.

Hier zitten alle hoekjes in elkaar.

Hier zitten alle hoekjes in elkaar.

De zakjes houder voor puk.

De zakjes houder voor puk.

2 thoughts on “hoekjes

Geef een reactie

