Te weinig malletjes

Juppie….

Mijn telefoon is eindelijk binnen en hij doet het ook nog!!!! Drie keer is echt scheepsrecht!!!! Ik kan voor jullie weer allemaal foto’s maken om om de site te zetten!!! Afgelopen weken ben ik druk bezig geweest met mijn stoeltjes project. Ik heb geschuurd, geschilderd en natuurlijk veel hexagonnen gemaakt!! In het begin heb ik de hexagonnen zonder malletje er in aan elkaar gezet, maar met de tip van ons mam ben ik nu bezig om ze aan elkaar te zetten met de malletjes er nog in… en dat werkt echt veel makkelijker!!! Nu heb ik alleen te weinig malletjes om een een paar hexagonnen na elkaar te maken om zo meer keus te hebben als ik ze dan weer aan elkaar wil zetten. Dus heb ik afgelopen week meer malletjes bij besteld, hopen dat ze snel binnen komen zodat we weer snel vooruit kunnen!!!

tot snel.

een stoeltje geschuurd en geverfd

Een stoeltje geschuurd en geverfd.

Een hexagon die in elkaar gezet wordt.

Een hexagon die in elkaar gezet wordt.

Deze is klaar en kan aan de rest van de hexagonnen worden gezet.

Deze is klaar en kan aan de rest van de hexagonnen worden gezet.

Een setje aan elkaar gezet.

Een setje aan elkaar gezet.

Even kijken hoe ver ik al ben.

Even kijken hoe ver ik al ben.

Speciaal voor jullie een beetje ingezoomd!!!

Speciaal voor jullie een beetje ingezoomd!!!

2 thoughts on “Te weinig malletjes

Geef een reactie

