terug van een super vakantie!!!

hey hey,

Afgelopen dinsdag zijn we terug gekomen van een super mooie vakantie in Lapland ( Zweden). We zijn er helemaal met de auto heen gereden, dat was een hele rit. We hebben de fjallraven classic gelopen, dit is een wandeltocht over de Kungsleden. Dit is een wandelroute net zoals je in Nederland het Pieterpad hebt. We hebben in 5 dagen 110 km gelopen met 14 kg aan bepakking op onze rug. Natuurlijk is Puk ook mee geweest!!

Tijdens de auto rit heb ik hexagonnen zitten maken, ik heb er nu al aardig wat dus de kussensloopjes krijgen al aardig vorm. Woensdag ochtend kon ik het niet laten om meteen naar de quiltwinkel ( Quilt it and Dotty ) in Tilburg te gaan!!! Ik had met Dorien afgesproken om een rand voor de poezieplaatjesquilt uit te zoeken. We hebben samen bekeken welke kleur het beste past, uiteindelijk is het een mooie roze met kleine donker roze bloementjes geworden. Ben er echt super blij mee!!! Ik heb ook meteen de spulletjes mee gekregen om de laatste blokjes te kunnen maken, dus ik kan weer lekker aan de slag!!! En omdat het vanmiddag zo heerlijk regende heb ik al aardig wat blokjes klaar. Ik hoop aan het eind van de week alle blokjes klaar te hebben zodat ik de quilt in elkaar kan gaan zetten. Dus dat wordt weer een heerlijk quilt weekje!!!!!

Ons kleine tentje.

Ons kleine tentje.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Onderweg tijdens de tocht.

Onderweg tijdens de tocht.

 

 

 

 

 

 

 

 

We kwamen tijdens de reis een kleine quilt tentoonstelling tegen in een dorpje.

We kwamen tijdens de reis een kleine quilt tentoonstelling tegen in een dorpje.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ze hadden allemaal voorbeelden gemaakt van verschillende patronen.

Ze hadden allerlei voorbeelden gemaakt van verschillende patronen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_0053

 

 

 

 

 

 

 

 

Deze heb ik allemaal in de auto gemaakt.

Deze heb ik allemaal in de auto gemaakt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De medaille die we hebben verdient!!!!

De medaille die we hebben verdient!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Stof die ik uitgekozen heb voor de rand.

Stof die ik uitgekozen heb voor de rand.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lapjes voor de laatste blokken.

Lapjes voor de laatste blokken.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kleuren combinaties bekijken.

Kleuren combinaties bekijken.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Blokjes maken!!!

Blokjes maken!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Deze blokjes heb ik vanmiddag allemaal gemaakt.

Deze blokjes heb ik vanmiddag allemaal gemaakt.

2 thoughts on “terug van een super vakantie!!!

  1. Wat een prestatie wow ik vind naar het winkelcentrum wat verderop ligt al ver. Een mooie rand heb je uitgekozen toch meer Ester🙂 Het einde komt in zicht en we moeten snel weer afspreken. Kun jij wat data mailen dan geef ik ze door.
    Heel fijn weekend.
    Groetjes Anita

Geef een reactie

