Telefoonhoesje

Afgelopen week heb ik een telefoonhoes geborduurd. Een collega van mij had zo’n hoesje geborduurd, die moest ik natuurlijk ook eentje hebben!!! Met zo iets supers kan ik natuurlijk niet achter blijven!! Even googelen en ik had er een besteld. Er zaten zelfs borduurgaren en meerdere patronen bij. Ik vond de patronen niet leuk genoeg. Dus heb ik op internet een mooi patroon van een cupcake gezocht. Na het uitellen van het patroon kon ik gaan borduren, echt super om te doen!! Tot dat Joost de dag erna er achter kwam dat het cakeje op z’n kop geborduurd was!! Nooit het gat van de camera in de gaten gehouden, als ik zou gaan bellen zou het cakeje op z’n kop staan, in dat is natuurlijk geen gezicht!! Ik had de topping van de cake al helemaal af. Die heb ik dus uitgehaald en weer opnieuw begonnen. Uiteindelijk ben ik er 4 avonden mee bezig geweest, maar het resultaat mag er zijn!!

Het patroon.

Het patroon.

Nadat ik alles uitgehaald had ben ik weer opnieuw begonnen.

Nadat ik alles uitgehaald had ben ik weer opnieuw begonnen.

De topping is af.

De topping is af.

De cake is gebakken!!

De cake is gebakken!!

Het bakje zit er nu ook aan. Het hoesje kan om de telefoon!!

Het bakje zit er nu ook aan. Het hoesje kan om de telefoon!!

One thought on “Telefoonhoesje

Geef een reactie

