Schilderen

Hoi allemaal, deze week heb ik heerlijk herfstvakantie, en natuurlijk heb ik allemaal leuke dingen gepland. Vandaag had ik afgesproken met ons mam en Inge (m’n zus) te gaan schilderen. Het naaiatelier werd omgetoverd tot verfatelier. Het was een reuze gezellig dag!! We hebben allemaal mooie dingen gemaakt! Kijk maar snel naar de foto’s!!

De eerste lijntjes van mijn schilderij.

De eerste lijntjes van mijn schilderij.

Het hart staat erop.

Het hart staat erop.

De achtergrond is geschilderd.

De achtergrond is geschilderd.

Creppapier bolletjes maken voor op m'n schilderij.

Crepepapier bolletjes maken voor op m’n schilderij.

Na een dag hard werken is dit het resultaat.

Na een dag hard werken is dit het resultaat.

Dit is het werkstuk van mijn zus

Dit is het werkstuk van mijn zus.

En nog eentje.

En nog eentje.

Dit is het werkstuk van ons mam, het is alleen nog niet helemaal klaar!

Dit is het werkstuk van ons mam, het is alleen nog niet helemaal klaar!

3 thoughts on “Schilderen

Geef een reactie

