Kerststal

Twee weken geleden kreeg ik een paketje uit Spanje. De moeder van Joost had mij een leuk stofjes pakket gestuurd om een kerststal te kunnen maken. Deze hadden we vorig jaar in de quiltwinkel in Benidorm gezien, maar helaas was hij toen uitverkocht. Geheel onverwacht kreeg ik een leuk cadeautje wat ik niet meer verwacht had!!! Het was nog even een kleine puzzel want de uitleg was in het engels. Ik heb de poppetjes met het naaimachine in elkaar gezet zodat ze op tijd klaar zijn. De poppetjes zijn gevuld met kussen vulling. Ze mogen nu nog even voor het raam staan, maar als straks de kerstboom er is komt de stal natuurlijk onder de boom!!

Het paneel waar de kerststal op geprint staat

Het paneel waar de kerststal op geprint staat.

Het eerste beeldje is uitgeknipt!

Het eerste beeldje is uitgeknipt!

image

De schaapjes zitten in elkaar.

De schaapjes zitten in elkaar.

Alles even onder het naaimachine dan is het lekker snel klaar!

Alles even onder de naaimachine dan is het lekker snel klaar!

Nu staan ze te pronken voor de raam!!

Nu staan ze te pronken voor de raam!!

4 thoughts on “Kerststal

  1. Wat een beeldschone kerststal. Ik kan me voorstellen dat je die graag wilde maken.
    Ik verzamel kerststalletjes, ja, kleine, miniatuurtjes…. ik ben een poppenhuis/miniaturenmens. Die kleintjes zijn ook schattig; heb er een stuk of 15; worden allemaal uitgestald met kerstmis.
    Fijne kersttijd. Groet, Rya Lucas

Geef een reactie

