Blokjes!!!

Yes!!!!!!!

Ik heb net m’n laatste blokje van de poezieplaatjesquilt doorgequilt!! Het zat vandaag wel een klein beetje tegen, de schroef van mijn quiltring was helemaal doorgesleten zodat ik de ring ( dus ook de quilt) niet meer strak kon opspannen. Dus ik naar menig bouwwinkel, helaas konden ze daar de maat schroef niet leveren. Dan maar even langs ons mam om haar quiltring te lenen. De redding was nabij!!! Na even wat knutselen in de schuur had ons pap de perfecte schroef gemaakt!!! Helemaal top!!! Dus snel naar huis om mijn laatste blokjes door te quilten!! 10 minuten geleden heb ik het laatste blokje afgemaakt, natuurlijk na een controle was ik nog een blokje vergeten dus die heb ik ook nog snel even gequilt!! En nu zijn ze allemaal klaar!!! Nu de rand nog en dan……. is het een AFFO!!! Ik ga snel weer verder, tot snel en alvast fijne kerstdagen!!!

Gewoon een mooie quilt foto!

Gewoon een mooie quilt foto!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Puk kruipt graag onder de quilt als ik ermee bezig ben.

Puk kruipt graag onder de quilt als ik ermee bezig ben.

 

 

 

 

 

 

 

De kleurtjes garen die allemaal gebruikt heb.

De kleurtjes garen die allemaal gebruikt heb.

 

 

 

 

 

 

 

De nieuwe schroef!!!

De nieuwe schroef!!!

Alle blokjes zijn gequilt!!

Alle blokjes zijn gequilt!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ook de achterkant even laten zien!!!

Ook de achterkant even laten zien!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Het sjabloon voor de rand.

Het sjabloon voor de rand.

 

 

 

 

 

 

2 thoughts on “Blokjes!!!

Geef een reactie

