Den Bosch

Vandaag ben ik samen met ons mam naar Den Bosch geweest. We hadden afgesproken om naar de winkel van Wietske (Bossche Quilt & Meer)  te gaan. We werden warm onthaald! Het is een klein schattig winkeltje in het centrum van Den Bosch. Midden in haar huis zit haar atelier, met mooie stofjes, quilt en borduur garen en mooie quiltboeken. Onder het genot van een kopje thee heb ik mooie lapjes uitgezocht voor de Dear Jane. En het boek wat ik besteld had (Mystery Quilt beter bekend als Jules van Veronique Requena.) opgehaald. We hadden erg genoten, we komen zeker nog een keertje terug want Wietske houd op zaterdag BEE’s en dat is ideaal als je doordeweeks gewoon mag werken!!!

Gezellig bij Wietske en Herman in het atelier.

Gezellig bij Wietske en Herman in het atelier.

Ons mam die lapjes aan het uitzoeken is.

Ons mam die lapjes aan het uitzoeken is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Het boek wat ik besteld had.

Het boek wat ik besteld had.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Het is ook nog gesigneerd door Veronique.

Het is ook nog gesigneerd door Veronique.

 

 

 

 

 

 

 

Natuurlijk ook weer een paar lapjes voor de Dear Jane.

Natuurlijk ook weer een paar lapjes voor de Dear Jane.

 

 

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

