Kussen voor puk

Omdat de kussen van puk helemaal kapot is ben ik vrijdagavond en gisteren bezig geweest om een nieuwe voor haar te maken!!!

Patroon getekend voor de ster.

Patroon getekend voor de ster.

 

 

 

 

 

 

 

Stofjes die ik ga gebruiken.

Stofjes die ik ga gebruiken.

 

 

 

 

 

 

 

De middelste stukken zitten in elkaar.

De middelste stukken zitten in elkaar.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De ster zit in elkaar ik heb hem zo op de stof gestikt.

De ster zit in elkaar ik heb hem zo op de stof gestikt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De kussen is klaar.

De kussen is klaar.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Puk is er blij mee!!!

Puk is er blij mee!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

