Bijna AFFO

Hoi allemaal, het is bijna zover. Er is weer een AFFO ( een project wat af is in quilt taal) in zicht!! De vrolijk gekleurde quilt is bijna af!! Alleen het middenstuk moet nog geapliceerd en gequild worden.

Gisteren ben ik met ons mam op Dear Jane missie geweest. We zijn hier voor helemaal naar Duitsland gereden. Net over de grens zit een grote quiltwinkel ( The Log Cabin) met super veel mooie stoffen!!! Dit was een tip van Anita. Er was zoveel keus dat ons mam uiteindelijk niks gekozen heeft. Na heel veel wikken en wegen ben ik wel geslaagd! Tja hoe meer er is hoe moeilijker het wordt om te kiezen!!! Maar na veel lapjes bekeken te hebben is het toch gelukt!! Nu nog de gekleurde quilt afmaken en dan……. ga ik op het Dotten weekend beginnen aan de Dear Jane!!!

Omdat het al vroeg donker is zijn de foto’s helaas niet zo mooi geworden.

Op de rand heb ik hartjes gequilt.

Op de rand heb ik hartjes gequilt.

Op de tussen banen heb ik E tjes gequilt.

Op de tussen banen heb ik E tjes gequilt.

Een stukje van de rand.

Een stukje van de rand.

Het midden stuk.

Het midden stuk.

Yes!!! Bijna af!!

Yes!!! Bijna af!!

De aankopen van gisteren.

De aankopen van gisteren

Alle lapjes bij elkaar.

Alle lapjes bij elkaar.

Geef een reactie

