Dottenweekend 2014

Ons mam en ik zijn afgelopen vrijdag helemaal naar de Leyehof in Oisterwijk gereden voor het jaarlijkse Dottenweekend. Voor het eerst in een hotel, het was super!! Alle Dotten waren er weer, super gezellig! Lekker bij gekletst, heerlijk gegeten, lekker in de zon gezeten en natuurlijk begonnen aan de Dear Jane! Ik ben echt super blij met mn kleuren die ik gekozen heb. Dat zie je natuurlijk pas als je de blokjes in elkaar gezet hebt. Ik heb ook veel tips en tricks gekregen dus dit gaat me zeker lukken!!! Zaterdag avond hebben we genoten van de show en tell. Wat zaten er toch weer mooie quilts bij!! Op zondag middag hadden we nog een heerlijke lunch, daarna was het helaas tijd om weer naar huis te gaan. Dorry, Dorien en Ingrid super bedankt!! Ik kijk al weer uit naar volgend jaar!!!

De tassen zijn gepakt.

De tassen zijn gepakt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gezellig met de dames bijkletsen voor dat alle lapjes op tafel komen.

Gezellig met de dames bijkletsen voor dat alle lapjes op tafel komen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lapjes bij gekocht voor de hexagonnen.

Lapjes gekocht voor de hexagonnen.

 

 

 

 

 

 

 

Mijn prijs die ik gewonnen had bij de loterij!

Mijn prijs die ik gewonnen had bij de loterij!

 

 

 

 

 

 

 

Mijn kathedraal's venster, dit was een workshop tijdens het weekend.

Mijn kathedraal’s venster, dit was een workshop tijdens het weekend.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hier is het eerste blokje af, uiteindelijk gaat het een tasje worden.

Hier is het eerste blokje af, uiteindelijk gaat het een tasje worden.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Het eerste blok van de Dear Jane!!

Het eerste blok van de Dear Jane!!

 

 

 

 

 

 

 

Het tweede Dear Jane blok.

Het tweede Dear Jane blok.

 

 

 

 

 

 

 

Ik heb ook nog even heerlijk zitten naaien op mn featherweight!

Ik heb ook nog even heerlijk zitten naaien op mn featherweight!

 

 

 

 

 

 

 

 

Heerlijk gegeten!

Heerlijk gegeten!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 thoughts on “Dottenweekend 2014

Geef een reactie

