Verjaardag

Joost vroeg een paar weken geleden aan mij, wat wil je voor je verjaardag. Nou ik wil wel een verrassingsdag, en die heb ik gekregen!!!! Gisteren was de grote dag ik werd 30!!!! Eerst zijn we naar het Rijksmuseum geweest, echt schitterend zo veel mooie schilderrijen. Het is soms net of de mensen die op het doek afgebeeld staan zo uit het schilderij kunnen stappen. Van sommige schilderijen denk je dat ze echt heel groot zouden zijn, maar dat is niet zo. Nadat we ons bijna vier uur vermaakt hadden zijn we de stad ingegaan. Een beetje slenteren door Amsterdam, na wat smalle straatjes gehad te hebben stapte we een heel klein restaurantje binnen waar je heerlijk kunt ontbijten, lunchen en high tea’s kunt houden. En weetje wie daar binnen zaten?????? Ons pap, mam en Inge!!!! Echt super!!!! Dat had ik nooit verwacht!!!! Daar hebben we natuurlijk heerlijk genoten van de high tea. Want als ik ergens van houd is het wel van high tea!!! Het was echt super lekker. Het is echt een aanrader als je een keertje in Amsterdam bent. Het heet Gartine, je moet wel even reserveren als je er heen wilt want het is echt piep klein, maar je kunt er echt heerlijk eten!!! Echt een top dag!!

Vandaag heb ik een blokje van de Dear Jane gemaakt. Nummer A-5 ik heb wat blokjes overgeslagen omdat de blokjes die er tussen zitten allemaal met rondjes zijn. En omdat ik dat nog niet zo vaak heb gedaan wil ik eerst even bij ons mam gaan kijken hoe ik dat het beste kan gaan doen. Ik ben wel in het thema van gisteren gebleven want het stofje wat ik vandaag in het blokje verwekt heb heeft een printje met cakjes.

Het Rijksmuseum

Het Rijksmuseum

 

 

 

 

 

 

Het Melkmeisje, je verwacht een groot schilderij maar dat is het niet.

Het Melkmeisje, je verwacht een groot schilderij maar dat is het niet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De Nachtwacht.

De Nachtwacht.

 

 

 

 

 

 

 

Mooie schilderijen van oorlogsschepen!

Mooie schilderijen van oorlogsschepen!

 

 

 

 

 

 

 

De slag bij Waterloo.

De slag bij Waterloo.

 

 

 

 

 

 

 

Een mooi portret van Willem 2

Een mooi portret van Willem 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De statieportretten van nu vind ik veel minder mooi.

De statieportretten van nu vind ik veel minder mooi.

 

 

 

 

 

 

 

Een poppenhuis van 30000 gulden!

Een poppenhuis van 30000 gulden!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En dan wordt je opeens verast!!!

En dan wordt je opeens verrast!!!

 

 

 

 

 

 

 

zit er zomaar in een keer familie in een restaurant in Amsterdam!

zit er zomaar in een keer familie in een restaurant in Amsterdam!

 

 

 

 

 

 

 

heerlijk!!!!

heerlijk!!!!

 

 

 

 

 

 

 

nog heerlijker!!!!

nog heerlijker!!!!

 

 

 

 

 

 

 

Blokje A-5 voorbereiden.

Blokje A-5 voorbereiden.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dit is het resultaat.

Dit is het resultaat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 thoughts on “Verjaardag

  1. Kei gaaf. Dat is pas echt een verrassingsdagje. Jij hebt genoten maar ik weet zeker dat jullie pap, mam Inge en Joost er net zo van genoten hebben. Super.

  2. Esther nog van harte gefeliciteerd met je 30ste. Wat een leuke verrassing en wat ziet het er lekker uit. Dat was vast een top dag met toppie dierbare familie!

Geef een reactie

