Vervloekt blokje!

Vandaag was ik bezig met de Dear Jane, blokje B8. Wat een lastig ding zeg! Het midden stukje gaat goed, maar als je dat klaar hebt en de blaadjes wil apliceren dan begint de vervloeking!! De puntjes willen geen puntjes worden en de rondingen willen ook niet echt rond worden!! Maar ik heb voet bij stuk gehouden en dapper door gegaan en dit is het resultaat….

20140615-200709.jpg
Dit is het begin van de vervloeking!

20140615-200745.jpg
Het blokje is klaar en mag aan de rest. Mn Jane begint al aardig te groeien.

Verder ben ik tussen door nog steeds bezig met mijn hexagonnen project en deze begint ook al aardig te groeien, ze gaat deze zomer weer mee op vakantie dus dan zal ze nog wat groter worden.

20140615-201043.jpg

2 thoughts on “Vervloekt blokje!

  1. Volgens mij zitten de blaadjes er toch aardig op.
    Succes met de vast en zeker nog meer ‘ vervelende ‘ blokjes.
    Hexagonnen, ideaal voor de vakantie.
    grtjs Mieke

Geef een reactie

