Dear Jane bee

Vanochtend ben ik naar Den Bosch geweest voor de Dear Jane bee bij Wietske (van Bossche quilts & meer). We waren vandaag met 6 dames, we hebben gezellig met zn alle aan onze Jane’s gewerkt. Wat vind ik het toch elke keer weer mooi om te zien hoe veel verschillende Jane’s er ontstaan en hoe mooi ze allemaal zijn! Na het knuffelen van de kat heb ik mn plekje aan tafel gevonden en een heerlijke ochtend gehad met Jane! Natuurlijk kon ik niet naar huis zonder wat gekocht te hebben.

20140627-145701.jpg
De lieve kat van Wietske.

20140627-145737.jpg
Gezellig met de dames aan tafel.

20140627-145802.jpg
Tussen alle gezelligheid door aan mn blokje gewerkt.

20140627-145840.jpg
En ik heb het nog af gekregen ook!!!

20140627-150004.jpg
De buit van vandaag!!!

Geef een reactie

