Herfstvakantie

Wat is het toch heerlijk als je een weekje vrij bent en alleen maar leuke dingen gedaan hebt. Al eerste heb ik deze week voor het eerst in mijn leven behangen, ik moet zeggen het is mooi geworden.Nu nog de Poezieplaatjesquilt aan de andere muur en dan is de slaapkamer klaar!
Laat het deze vakantie ook zo zijn dat er twee verschillende quilt evenementen zijn! Op woensdag ben ik met ons mam en Inge naar Woudrichem geweest waar een quilt expositie was met 400 quilt’s.Heel toevallig kwamen we daar Anita en Johanneke ook nog tegen.

IMG_5244.JPG

IMG_5252.JPG

IMG_5246.JPG

IMG_5269.JPG

IMG_5273.JPG

IMG_5256.JPG

IMG_5259.JPG
Wat een mooie quilt’s!!
Gisteren ben ik met ons mam naar het Open European Quilt Championship geweest in Veldhoven. Hier hebben we ook vele mooie quilt’s bewonderd!!
En natuurlijk hebben we ook geshopt bij de winkeltjes die er dan ook zijn. Er hing ook een Dear Jane in regenboog kleuren, die hebben we natuurlijk even uitgebreid staan te bewonderen.

IMG_5295.JPG

IMG_5282.JPG

IMG_5285.JPG

IMG_5280.JPG

IMG_5290.JPG

IMG_5288.JPG

IMG_5287.JPG

IMG_5294.JPG
Na een heerlijk weekje vol met leuke kunnen maandag gewoon weer lekker naar het werk!!

One thought on “Herfstvakantie

Geef een reactie

